Classic Norway Hotels - Covid-19 tiltak
Vi har innført gode rutiner på alle hotell
Classic Norway Hotels er opptatt av å ivareta sikkerheten til våre gjester og hotellmedarbeidere. Vi vil til enhver tid forholde oss til helsemyndighetens råd.

Våre hotell gjennomfører følgende tiltak
- Alle våre gjester skal registrere seg på våre serveringssteder. Vi benytter en QR kode for registrering. Navn og registreringen blir slettet etter to uker.
- Frokost vil bli servert som en tallerkenrett, a la carte eller buffet.
- Vi har desinfeksjonsmiddel tilgjengelig i alle gjestearealer og back-office for gjester/hotellmedarbeidere.
- Vi har innført ekstra hyppig renhold på alle felles kontaktflater som dørhåndtak, gelender, betalingsterminaler og andre berøringsflater på hotellet.
- Samtlige gjester bes om å bruke desinfeksjonsmiddel eller vaske hender før de kommer inn i restauranten.
- Avstanden mellom bord i restauranten er økt i henhold til myndighetenes krav.
- Alle bord, salt og pepperbørser, menyer og annet som gjester berører vaskes før nye gjester tar de i bruk.
- Vi ber om at gjester med luftveissymptomer holder seg hjemme, og heller kommer tilbake ved en senere anledning.
- Om gjester utvikler luftveissymptomer eller får påvist Covid-19 smitte mens de bor på hotellet har vi prosedyrer klart for håndtering av dette. Disse prosedyrene blir alle hotellgjester informert om.
- Hvis en hotellmedarbeider skulle få påvist Covid-19 smitte har vi prosedyrer på håndtering av dette i henhold til regler fra myndighetene.
- Alle våre hotellmedarbeidere har fått opplæring i smittevern og risikoanalyse er utarbeidet der vi ser det er nødvendig.
Husk å forhåndsbestille bord i restauranten