Være favoritter

Som gjest på Sagafjord Hotell kommer du deg fort ut på tur. Her er det fantastiske fjell sommer som vinter.
1564 m.o.h
Slogen
Midt i Sunnmørsalpene ligger den imponerende toppen Slogen. Til tross for sitt spisse og bratte utseende er toppen relativt enkel å bestige. Fra toppen har du et fantastisk skue til tindene rundt og de irrgrønne dalene dypt nede ved Hjørundfjorden
1542 m.o.h
Skårasalen
Fra Kvistadsætra i Kvistaddalen går du videre innover dalen i retning av Vasstøylvatnet. Fra dalen skuer du opp på Kvistadkjerringane, ei rekke med med små spisse tinder. Når du har kommet omtrent halvveis mellom sætra og vannet, tar du av til venstre opp en merket sti i søkket mellom Blåhornet (1120 m) og Skårasalen og følger denne oppover mot skaret til Lisje Skåradalen før stien dreier til høyre opp de siste 300 høydemetrene til topps. Det er en fordel å følge stien på grunn av løs ur i øverste delen av Skårasalen. Beregn ca to-tre timer til toppen.
1074 m.o.h
Saksa
Man kan starte turen både på Leknes (der ferjekaia ligger) eller fra Urke (mellom Leknes og Urke). Fra Leknes finner du turskilt allerede fra ferjekaia og opp forbi gården. Finn traktorvei i retning Leknesnakken. Bryt av mot nord og følg den stien som fører skrått nordover mot Leknesdalen.
526 m.o.h
Leknesnakken
Leknesnakken ligg i eit fjordkryss og herifrå ser ein frodige dalar og ned i djupe fjordar. Her kan ein kose seg lenge om ein ynskjer det. Ein kan gå denne turen som ein rundtur mellom Leknes og Urke, kanskje ende opp på Urke Kaihus for ei forfrisking før turen heim.
440 m.o.h
Olavshola
Saman går vi frå fjorden og gjennom skogen. Etter ei stund er vi på ein av dei lettast tilgjengelege utsiktstoppane på indre Sunnmøre. Utsikta er fantastisk. Ein fin tur i nærområdet til hotellet.
450 m.o.h
Hustadnestua
Ein flott tur i nærområdet til hotellet. Vi går ut langs fjøra mot Hustadneset før vi tek oss oppover. Fyrst går vi gjennom dyrka mark før vi kjem inn i sunnmørsk bratt skog. Her gir kvart steg oppdrift og meir utsikt. Bratt er det, men ikkje veldig krevjande.